Od wczoraj (18 maja) Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. Zostaje jednak podtrzymany wymóg wcześniejszego uzgodnienia terminu załatwienia sprawy w Urzędzie za pośrednictwem telefonu lub maila.
Jednocześnie urząd zachęca, aby ci, którzy nie muszą, załatwiali swoje sprawy bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna.
Osoba załatwiająca sprawę powinna zgłosić się 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty i oczekiwać przed wejściem do budynku.
Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty. Urząd prosi o kontakt telefoniczny do godz. 12.
Klientów obowiązywać będzie zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika urzędu, dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu, w którym dostępny jest dozownik z płynem do dezynfekcji, zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku.
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie:urzadu: rzeszow.uw.gov.pl
[contact-form-7 id=”435″ title=”Formularz 1″]